Família: Administració i Gestió
Cicle: Assistència a la Direcció
Duració: 2000 hores.
Fullet informatiu Assistència a la Direcció
Pla de Formació
En el centre educatiu, a través d'una formació teorico-práctica. Els continguts s'agrupen en els següents mòduls professionals:
Primer curs:
-
-
- Gestió de la documentació jurídica i empresarial.
-
Recursos humans i responsabilitat social corporativa.
-
Ofimàtica i procés de la informació.
-
Procés integral de l'activitat comercial.
-
Comunicació i atenció al client
-
Anglés
-
Anglés Tècnic I.
-
Formació i orientació laboral.
-
Segon curs:
-
-
- Protocol empresarial.
-
Organització d'esdeveniments empresarials.
-
Gestió avançada de la informació.
-
Segona llengua estrangera.
-
Anglés Tècnic II.
-
Projecte d'assistència a la direcció.
-
-
-
-
Formació en centres de treball (F.C.T.). Este mòdul es cursarà en les empreses, al finalitzar la formació en el centre educatiu, per a completar la formació realitzant activitats pròpies de la professió.
-
-
Què aprendré i faré?
Este professional serà capaç de:
-
Administrar sistemes d'informació i arxiu, en suport convencional i informàtic en condicions de seguretat i establint mesures de control.
-
Comunicar-se oralment i per escrit de forma precisa en, almenys dos llengües estrangeres.
-
Organitzar i gestionar l'agenda i les comunicacions de la direcció, coordinant la seua activitat amb altres àrees o organitzacions.
-
Gestionar l'organització d'esdeveniments, reunions i la resta d'actes corporatius, seguint normes i protocols establits.
-
Desenrotllar tasques de relacions públiques en l'empresa, per mitjà de la cooperació amb altres instàncies internes i externes.
-
Realitzar presentacions de documents i informes, integrant textos, dades i gràfics, utilitzant aplicacions informàtiques.
-
Realitzar tasques bàsiques d'administració de les àrees comercial, financera, comptable i fiscal de l'empresa amb una visió global i integradora d'eixos processos.
-
Tramitar documents i comunicacions internes o externes en els circuits d'informació de l'empresa.
-
Elaborar documents i comunicacions a partir d'ordes rebudes, informació obtinguda i/o necessitats detectades.
-
Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establits en l'empresa.
Cómo s'accedeix?
Accé directe:
-
Estar en possessió del Títol de Batxiller LOGSE o LOE
-
Estar en possessió d'un Títol de Tècnic Superior o Tècnic Especialista.
-
Haver superat el curs d'Orientació Universitària. (COU) o Preuniversitari.
-
Estar en possessió de qualsevol Titulació Universitària o equivalent.
-
Haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys.
-
Estar en possessió d'un títol de Tècnic de FP (Grau Mitjà)
Accés per mitjà de prova:
Sense complir cap dels requisits acadèmics anteriors, tindre 19 anys d'edat o complir-los durant l'any en curs i superar la corresponent prova d'accés que sol convocar-se a l'abril o maig.
Es reservaran el 20% de les places per als que accedixen amb el Títol de Tècnic de FP, i un altre 20% per a la prova d'accés.
.
Cóm puc matricular-me?
-
-
-
Realitzar la preinscripció quan comence el termini (aproximadament maig o juny, i de forma extraordinària al setembre)
-
Posteriorment, si has sigut admés, realitzar la matrícula (aproximadament al juny o juliol, i de forma extraordinària al setembre)
-
-
Al finalitzar els meus estudis, què puc fer?
Treballar com:
-
Assistent a la direcció.
-
Assistent personal.
-
Secretari/a de direcció.
-
Assistent de despatxos i oficines.
-
Assistent jurídic.
-
Assistent en departaments de Recursos Humans.
-
Administratius en les Administracions i Organismes Públics.
Seguir estudiant:
-
-
-
Cursos d'especialització professional.
- Un altre Cicle de Formació Professional de Grau Superior amb la possibilitat d'establir convalidacions de mòduls d'acord amb la normativa vigent.
-
Ensenyaments Universitaris amb la possibilitat d'establir convalidacions d'acord amb la normativa vigent.
-
-
Quines són les eixides professionals?
Este professional exercix la seua activitat al costat d'un o més directius o directives, o executius o executives, o bé d'un equip de treball (departament, projecte, grup, etc.) en un context de creixent internacionalització. Té un paper bàsicament interpersonal, organitzacional i administratiu que pot desenrotllar-se en tot tipus d'organitzacions (empreses nacionals o internacionals, associacions, agències governamentals, entitats del sector públic o privat, domèstiques o internacionals) que donen cabuda a este tipus de professional.
Titulació que s'obté
TÈCNIC SUPERIOR EN ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ.
Més informació:
RD 1582/2011, BOE 15-12-2011 - RD que estableix el títol i les ensenyances mínimes.